شناسهٔ خبر: 58960 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به بهانه آغاز سال جدید تحصیلی؛

سرکشی مدیرکل بنادر هرمزگان به مدارس شهرک شهید رجایی

بازدید آغاز سال جدید تحصیلی بهانه شيرينی شد تا مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با سرکشی از مدارس شهرک مسکونی شهید رجایی، با مدیران واحدهای آموزشی و معلمان از نزدیک دیدار و گفتگو کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اله مراد عفیفی به همراه معاونین دریایی، توسعه مدیریت و منابع، مهندسی عمران و رییس مرکز آموزش این اداره کل با حضور میدانی در مدارس شهرک مسکونی شهید رجایی در جریان مسائل و مشکلات این واحدهای آموزشی و همچنین دیدگاه‌ها و پیشنهادات مدیران و معلمان قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جریان این بازدید با بیان اینکه برای بهسازی و نوسازی فضاهای آموزشی مدارس شهرک شهید رجایی اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: فضاها و امکانات این مدارس در مقایسه با میانگین مدارس شهر بندرعباس در وضعیت نرمال و قابل قبولی قرار دارد؛ هر چند اگر برخی محدودیت‌ها و نیازمندی‌ها که موجود است نیز مرتفع شود، کیفیت آموزش بهبود خواهد یافت.

وی بر ضرورت پیگیری نیازمندی‌های این مدارس و مطرح شدن آنها در شورای آموزش اداره کل تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه بیشتر همکاران ساکن در این شهرک و جامعه محلی همجوار آن از طبقه متوسط جامعه هستند، باید توجه بیشتری به این اقشار صورت گیرد.

عفیفی پور گفت: بازدیدهای فصلی با حضور دستگاه‌های متولی ضمن بهره‌گیری از توان فکری، علمی و تخصصی آنان برای تریبت هر چه بهتر فرزندان زمینه ساز تحقق همکاری و همدلی میان دستگاه‌های متولی و بنگاه های اقتصادی خواهد بود.

رییس اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در حاشیه این بازدید به بیان اهداف ترسیم شده پیرامون استفاده از متدهای آموزشی روزآمد پرداخت و گفت: نقش بارز و مشارکت این اداره کل در راستای ارایه خدمات آموزشی به ساکنان شهرک‌ها و جامعه پیرامونی مطابق با استانداردهای روز و مدل های موفق آموزشی است.

سید مسلم کشفی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به مشکلات مدارس افزود: در بعد بهسازی و نوسازی ساختمان مدارس اقدامات قابل توجهی صورت گرفته كه اهتمام همكاران معاونت مهندسي و عمران در اين رابطه قابل تقدير است.

رییس اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از سوی دیگر، اشاعه تعامل و مشارکت دستگاه‌های مرتبط و همچنین استفاده از روش‌های نوین به اقبال خانواده ها از تحصیل فرزندانشان در مدارس شهرک شهید رجایی قوت بخشیده است.

وی تصریح کرد: آنچه بجد در دستور کار قرار دارد و به صورت مستقیم به غنای آموزشی کمک می کند، ملزومات آموزشی و لوازم آزمایشگاهی است که با توجه به افزایش مقاطع تحصیلی و تعدد کلاس‌ها به دلیل حضور دانش آموزان تازه ورود، می‌بایست با برگزاری نشست‌های كارشناسي تدابير لازم اتخاذ شود.

 

نظر شما