شناسهٔ خبر: 58966 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سالنامه آماری سال ۹۶ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

سر در ساختمان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كتاب سالنامه آماری سال ۹۶، حاوی آمار و اطلاعات حوزه‌های مختلف فعالیتی راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات معاونت برنامه‌ریزی این سازمان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حسین متولی حبیبی مدیركل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سایمان با بیان این خبر افزود:  این سالنامه كه از سال ۱۳۷۵ تاكنون با الگوی واحد تهیه و منتشر شده است، با ارایه تصویری از آمار و اطلاعات اساسی در بخش‌های مختلف حمل و نقل توانسته است بسیاری از نیازهای آماری مدیران، برنامه‌ریزان و پژوهشگران را تأمین كند و جایگاه ویژه‌ای را در میان نشریات آماری به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این مجموعه در ۶ فصل در زمینه‌های امور فنی و زیربنایی،‌ حمل و نقل كالا، حمل و نقل مسافر، حمل و نقل بین‌المللی، ایمنی و ترافیك و برنامه‌ریزی و حمل و نقل هوشمند تنظیم شده است و در بخش‌های پایانی به خلاصه آمارهای استانی و همچنین تعاریف و مفاهیم به منظور كسب اطلاعات استفاده‌كنندگان اختصاص یافته است.

این گزارش حاكی است نسخه الكترونیكی این سالنامه در بخش آمار و اطلاعات پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به نشانی www.rmto.ir قرار دارد. 

نظر شما