شناسهٔ خبر: 58977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد:

تصویب طرح خیابان شهید انصاری شرقی در شورایعالی شهرسازی و معماری استان قزوین

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی از تصویب طرح خیابان شهید انصاری شرقی در محله بلاغی در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: در جلسه‌ای با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی معاون وزیر و دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و همچنین سایر اعضای شورا، طرح خیابان انصاری شرقی که پیشتر در استان مورد موافقت قرار گرفته بود، به تصویب رسید.

وی افزود: طی سال‌های گذشته فراز و نشیب‌های زیادی جهت بررسی و تایید این طرح طی شده ولی مهم‌ترین دلیل بازنگری این پروژه در ۳سال گذشته، لزوم پرداختن به موضوع بهبود کیفیت زندگی، محله محوری، توجه به بازآفرینی شهری پایدار، لزوم حفظ و احیای بافت تاریخی و استفاده از ظرفیت های گردشگری بوده است.

دبیر کمیسیون ماده ۵استان همچنین اضافه کرد: پس از انتخاب مشاور و برگزاری جلسات متعدد در سطوح مختلف با حضور کارشناسان و مسئولین اداره کل استان و وزارت راه و شهرسازی، شرکت بازآفرینی شهری ایران، استانداری، شهرداری، شورای شهر، میراث فرهنگی و سایر دستگاه های مرتبط، سرانجام این طرح در جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مصوب شد.

نظر شما