شناسهٔ خبر: 58999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:‌

آسفالت ۳۵کیلومتر راه روستایی در شهرستان سلماس

بازدید امسال عملیات احداث و آسفالت ۳۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان سلماس آغاز شده که تاکنون ۱۳کیلومتر از آن آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیرکل راه و شهرسازی در بازدید از پروژه آسفالت راه روستایی داراب - دلزی گفت: از مجموع راه‌های روستایی شهرستان سلماس به طول ۶۳۵ نزدیک به ۵۰ درصد بهسازی و  آسفالت شده است.

ابراهیم مبارک قدم که همراه با نماینده مردم شریف شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی از راه‌های روستایی شهرستان بازدید می‌کردند، تصریح کرد: امسال عملیات احداث و آسفالت ۳۵ کیلومتر راه روستایی درشهرستان سلماس آغازشده که تاکنون ۱۳کیلومترازآن آسفالت شده است.

مبارک قدم گفت: جمعیت روستایی برخوردار از راه آسفالته در این شهرستان برابر با میانگین استانی یعنی ۸۱درصد است.

وی در خصوص پروژه احداث و آسفالت محور روستای داراب - دلزی به طول هفت کیلومتر اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۱۳میلیاردریال اجرا می‌شود که دو کیلومتر از محور آسفالت شده است.

امسال ۱۹۰کیلومتر راه روستایی در آذربایجان غربی بهسازی و آسفالت می‌شود که ۳۳کیلومتر از آن در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همراه با نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی از مراحل ساخت مدرسه روستای دلزی بازدید کردند.

نظر شما