شناسهٔ خبر: 59001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می­‌شود:

هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها

نظام مهندسی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ضمن اشاره به برگزاری انتخابات مذکورهمزمان با سراسر کشور، در استان کرمانشاه، آن را از مهمترین نقاط تصمیم گیری جمعی خانواده مهندسان ساختمان عضو سازمان خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه،مسعود شریفی مدیر کل راه و شهرسازی استان  ضمن اشاره به برگزاری انتخابات مذکور در روز پنجشنبه مورخ۹۷/۰۵/۰۷ همزمان با سراسر کشور، در استان کرمانشاه، آن را از مهمترین نقاط تصمیم گیری جمعی خانواده مهندسان ساختمان عضو سازمان خواند.

وی افزود: بر اساس این انتخاب، سازمان می­تواند در راستای توسعه و اعتلای مهندسی، قانون گرایی و تأمین حقوق شهروندی به نحو مطلوب انجام وظیفه کند.

گفتنی است در این دوره از انتخابات،۳۸ نفر از داوطلبان، احراز صلاحیت شدند، تا برای حضور در رقابت و انتخاب در هیئت مدیره ۱۳نفره استان، در رشته‌های عمران(۵نفر)، نقشه برداری(۱نفر) تأسیسات برقی(۲نفر)، تأسیسات مکانیکی(۱نفر)، معماری(۲نفر)، شهرسازی(۱نفر) و ترافیک(۱نفر) رقابت کنند.

خانواده سازمان نظام مهندسی استان در رشته های مذکور ۱۲۵۰۰ نفر عضو دارد، از این تعداد ۵۷۰۰ نفر داری پروانه اشتغال به کار می­‌باشند.

نظر شما