شناسهٔ خبر: 59013 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت

افتتاح مدرسه ۲۱ کلاسه محله شیرآباد در زاهدان

بازدید این مدرسه ۲۱ کلاسه شیرآباد بزرگترین طرح در میان طرح های افتتاح شده امروز با اعتبار ۴ میلیارد تومان به مساحت ۳ هزار و ۱۰۰ متر مربع در محله شیرآباد زاهدان بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه این اظهار داشت: مدرسه ۲۱ کلاسه شیرآباد بزرگترین طرح در میان طرح های افتتاح شده امروز با اعتبار چهار میلیارد تومان به مساحت سه هزار و ۱۰۰ متر مربع در محله شیرآباد زاهدان بود.

مسعود مالکی افزود: همچنین مدرسه چهار کلاسه شهید سالاری در همین محله با بارآفرینی شهری افتتاح شد.

مسعود مالکی با بیان اینکه فضاسازی خیابان های حاشیه شهر یکی از اهداف اصلی بازآفرینی شهری است، ادامه داد: بهسازی و جدول‌گذاری خیابان باقری
شمالی زاهدان به متراژ ۱۸ هزار و ۶۳۵ متر مربع به طول یک و نیم کیلومتر یکی دیگر از طرح هایی است که امروز با اعتبار ۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین نماسازی و جداره سازی خیابان شریعتی شمالی زاهدان در محله بابائیان به متراژ هفت هزار و ۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان در راستای بهسازی حاشیه شهر و بازآفرینی شهری انجام شده است.

وی اظهار داشت: اجرای آسفالت مسیر ۳۰ متری در شمال میدان کشاورز و معابر منشعب از آن با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان و همچنین ساخت بازارچه محلی باقری شمالی در محله شیرآباد زاهدان با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان از دیگر طرح های بازآفرینی شهری افتتاح شده است.

نظر شما