شناسهٔ خبر: 59058 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان:

نظارت پلیس بر امنیت محورهای لرستان شدت گرفت

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: به دنبال تاکید استاندار لرستان بر امنیت محورهای استان، نظارت پلیس بر محورهای پرتصادف تشدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، عباس شرفی گفت: به دنبال جلسه کارگروه ایمنی راهها و تاکید استاندار بر ضرورت تشدید نظارت پلیس بر محورها؛ حفاظت از تاسیسات راهداری و جلوگیری از تعرض و سنگ‌پرانی به ناوگان حمل و نقل، در بازدیدی که به همراه دادستان مرکز استان و فرماندهان پاسگاه‌های مجاور راه‌های اصلی خرم آباد از محور پرتصادف پیچ گورسله - سرنمک در محور خرم آباد- بیرانشهر داشتیم شاهد تشدید نظارت پلیس بودیم.

وی افزود: بعد از این بازدید در جلسه‌ای که شب گذشته در محل پاسگاه شهید ماسوری کمالوند برگزار گردید، تمهیدات لازم برای امنیت محورهای استان و رفع نقطه پرتصادف پیچ گورسله- سرنمک اندیشیده شد که از مهم‌ترین آن می‌توان به نصب تابلو، نیوجرسی و گاردریل در پیچ گورسله، نصب گاردریل و احداث خاکریز، نصب چراغ چشمک‌زن، نیوجرسی و آشکارساز و اجرای شیار عرضی در محل تقاطع سرنمک، جمع‌آوری نخاله‌ها و معرفی ماشین‌های متخلف به مراجع قضایی و همکاری با پاسگاه‌های حوزه استحفاظی اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: دادستان مرکز استان در این جلسه بر استقرار گشت‌های مستمر نیروی انتظامی برای جلوگیری از سرقت تابلوهای محور یادشده تاکید کرد.

همچنین فرماندهان پاسگاه های پلیس راه شهید ماسوری کمالوند و زاغه هم نسبت به‌‌ استقرار گشت‌های مستمر و حفاظت از تاسیسات راهداری و ایمنی و جلوگیری از تعرض به ناوگان حمل و نقل قول همکاری دادند.

نظر شما