شناسهٔ خبر: 59078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر کل راه و ترابری استان سمنان صورت گرفت :

انتصاب سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان

انتصاب طی حکمی حسین خلیلی نژاد بعنوان سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان ، در مراسمی با حضور مدیر کل راه و ترابری استان سمنان و همچنین فرماندار و بخشدار دامغان ، حسین خلیلی نژاد به عنوان سرپرست اداره راه و ترابری دامغان منصوب شد . 

سید عبدالمجید نژاد صفوی ضمن تشکر از زحمات پرسنل راهداری اداره راه و ترابری شهرستان دامغان افزود: در دورانی به سر می‌بریم که یکی از عوامل رشد و رونق اقتصاد توسعه راه است و این توسعه یقینا در سایه خداوند متعال ، داشتن وجدان کاری ، پشتکار و وفاداری به خون شهدا تحقق خواهد یافت . 

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان در پایان اذعان داشت: با توجه به حساسیتی که در راه‌های حوزه استحفاظی دامغان وجود دارد این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است ، از این رو مهندس حسین خلیلی نژاد به جهت داشتن تجربه بسیار خوب در این حوزه با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره راه و ترابری دامغان منصوب شده است.

در خلاصه‌ای از متن این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد ، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی ، بموجب این ابلاغ ضمن حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست اداره راه و ترابری دامغان تعیین و منصوب می‌شوید.

مقتضی است ضمن رعایت دقیق قوانین، ضوابط و مقررات و همچنین برنامه ریزی و نظارت کامل براجرای امور و با استفاده از كلیه توان و امكانات موجود تحت نظر معاون راهداری نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمائید.

امید است با اتكال به پروردگار یكتا و استعانت از امام عصر(عج) و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (دامت بركاته)در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

نظر شما