شناسهٔ خبر: 59083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در گفت و گو با پایگاه خبری:

رضایت مهندسان از نحوه انتخابات نظام مهندسی در استان گیلان

خاوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی استان را با کیفیت و مطلوب دانست.

علی خاوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و رئیس هیئت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص برگزاری انتخابات استان اظهار داشت: خوشبختانه هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در شرایطی رضایت‌بخش برگزار شد و کیفیت اجرایی بسیار عالی بود.

وی افزود: حتی آقای شیبانی هم که بر انتخابات نظارت داشتند از نحوه برگزاری بسیار راضی بودند. در این انتخابات استقبال خوبی صورت گرفت و در فضای مجازی همه مخالفان و موافقان بابت روند اجرا از هیات اجرایی و نظارت تقدیر کردند و نظم، کیفیت، ساماندهی و چیدمان کار را رضایت‌بخش دانستند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در ادامه تصریح کرد: امیدواریم نفرات برتر در این دوره از انتخابات نظام مهندسی نقش بسزایی در صنعت ساخت و ساز داشته باشند و با انطباق با شیوه نامه جدید وزیر محترم راه و شهرسازی گام موثری در بهبود کیفیت ساخت و سازها در کشور به خصوص در استان گیلان داشته باشند.

خاوری در پایان با اشاره به زمان اعلام نتایج و معرفی نفرات برگزیده هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، گفت: با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات در استان کمتر از یک ساعت بعد از اتمام انتخابات نتایج اعلام شد. در این اعلام نتایج ۳۸ نفر آراء مأخوذه‌شان اعلام شد و این افراد طبق قانون می‌توانند ظرف ۵ روز اعتراض کرده تا یک هفته بعد هیات نظارت به این اعتراض جواب دهد. به همین خاطر تنها نتایج انتخابات اعلام شده و نفر برتر و نتیجه نهایی بعداز مدت مقرر جهت اعتراض و جواب دادن به اعتراضات اعلام می‌شود.

نظر شما