شناسهٔ خبر: 59097 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:

صرف بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که برای احداث ساختمان بیمارستان ۱۱۰تختخوابی سوانح و سوختگی اهواز بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: این بیمارستان به مردم استان خوزستان و ۵ استان همجوار خود خدمات پزشکی لازم را ارائه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، محمد جعفر علیزاده، در خصوص افتتاح بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی سوانح و سوختگی اهواز اظهار کرد: با توجه به این‌که استان خوزستان یک استان صنعتی است و در بخش‌های مختلف مانند صنعت نفت شاهد حادثه‌هایی هستیم، نیاز بود تا یک بیمارستان تخصصی برای بحث سوختگی در این استان احداث شود.

وی افزود: در این راستا احداث بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز در دستور کار قرار گرفت و اکنون با کمک وزارت نفت که حدود ۱۵میلیارد تومان به ساخت این بیمارستان کمک کرد، این بیمارستان تکمیل شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که فضاهایی که مورد نیاز است تا به بیماران خدمات جامع ارائه شود، در این بیمارستان به خوبی مهیا شده است، ادامه داد: در این بیمارستان ۶ اتاق عمل وجود دارد که از این تعداد ۳ اتاق عمل غیر عفونی، ۲ اتاق عمل عفونی و یک اتاق عمل در اورژانس وجود دارد.

علیزاده عنوان کرد: در احداث این بیمارستان بحث درمانگاه، اورژانس، خدمات تشخیصی و خدمات آزمایشگاهی دیده شده و در این بخش‌ها تلاش شده است تا همه مراکز خدمات را برای بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز به صورت کامل در نظر بگیریم تا بتوانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه بدهیم.

وی گفت: در نقاط مختلف استان خوزستان بیمارستان ساخته شده است اما همیشه نگرانی در بحث یک مرکز تخصصی سوختگی در استان وجود داشت که خوشبختانه با احداث بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز این نگرانی نیز بر طرف شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که برای احداث ساختمان این بیمارستان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این بیمارستان به مردم استان خوزستان و ۵ استان همجوار خود خدمات پزشکی لازم را ارائه خواهد کرد.

نظر شما