شناسهٔ خبر: 59101 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در استان گلستان انجام شد؛

جزئیات دیدار مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی با امام جمعه گرگان/ توجه به محیط‌زیست نباید موجب ایست چرخه اقتصادی استان شود/ جزیره آشوراده می‌تواند اقتصاد گرگان را فعال کند

دیدار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با امام جمعه گرگان دیدار کرد که در این دیدار توجه به محیط‌زیست مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی؛ امام جمعه گرگان در دیدار با محمد راستاد؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: اعتقاد ما همواره  بر این بوده که باید در استان تحولی رخ دهد که متاسفانه چنین نشده است. در گذشته فرض بر این بوده استان‌های شمالی استان‌های کشاورزی هستند و به همین دلیل با صنعت مخالفت می‌شده و اجازه نمی‌دادند صنعت وارد استان شود بدین جهت از این ناحیه ضرر کردیم.

وی تصریح کرد: در استان‌های شمالی تنها گلستان نبوده که پیشرفت مورد انتظار را نداشته است، مازندران و گیلان هم در رده‌های ده و یازده کشور هستند و ما نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم که عدالت و انصاف کجاست.

امام جمعه گرگان گفت: در گذشته کشاورزی استان ما وضعیت بهتری داشت، زمانی در این منطقه کشاورزی مرکز اقتصادی بود، پنبه رونق داشت که نابود شد در آن زمان  حدود دویست هزار تن محصول پنبه بوده اما حالا به ده هزار تن هم نمی رسد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی تاکید کرد: جزیره آشوراده می تواند چرخ  اقتصادی استان را فعال کند، این درست است که به محیط زیست باید توجه شود  اما محیط زیست نباید موجب ایست شود چراکه در خیلی مکان ها این کارها را کرده اند اما به محیط زیست هم آسیبی نرسیده است.

نظر شما