شناسهٔ خبر: 59147 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل نماینده ولی فقیه از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل

تجلیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل بعنوان مدیر جهادی و انقلابی استان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم تجلیل از مدیران جهادی استان گفت:مدیران جهادی الگوی ارزشمند سایر مسئولان و مدیران هستند که با کار و عمل جهادی در میدان خدمت به مردم اقدام انقلابی کرده‌اند.

آیت الله سیدحسن عاملی خدمت به مردم در مناطق محروم را اقدامی بسیار برجسته و ارزشمند دانست و افزود:با این اقدامات مهم عزت انقلاب حفظ،باورها تجدید و دشمنان از اتحاد و همدلی مردم و مسئولان برای حل مشکلات مایوس می‌شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان اینکه حضور مردم در هر کاری موفقیت و سربلندی را درپی دارد و این همان تفکر والای بسیجی است اظهار امیدواری کرد مدیران با نوآوری و خلاقیت در اجرای طرح‌ها شبانه روزی به مردم خدمت کنند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نیز گفت: از مجموع مدیران شاغل در دستگاه‌های اجرایی این ۸ مدیر حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، کمیته امداد،جهاد کشاورزی،بهداشت و درمان،آبفای روستایی و فرمانداری گرمی به معنای واقعی کلمه بصورت جهادی و انقلابی در میدان عمل توانستند رضایت مردم را جلب کنند.

وی افزود:این مدیران جهادی توانستند پروژه های مختلفی راکه سالها مردم در انتظار اجرای آن بودند که بودجه مصوب و مشخصی هم نداشت با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا کردند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اهدای تندیس مدیر جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل و آقایان رضا فرج پور،محمد قربانی و صدیف فرمان روسای ادارات راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌های مشگین شهر،خلخال و گرمی و سایر ادارات یادشده از تلاش های شبانه روزی و خدمت بی منت آنان به مردم تجلیل کرد.

نظر شما