شناسهٔ خبر: 59169 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مطرح کرد:

با هر گونه توهین و رفتارهای نادرست انتخاباتی برخورد خواهد شد

مسعود حق لطفی رییس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: کاندیداهای انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با ارایه برنامه و اهداف خود بستر برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری را فراهم نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسای به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اشاره به انجام تبلیغات داوطلبان انتخابات نظام مهندسی عنوان کرد: بزودی شاهد بزرگترین انتخابات تخصصی در سطح استان هستیم.

وی افزود: توقع و انتظار این است که کاندیداها و مهندسان از هرگونه بداخلاقی و بدرفتاری انتخاباتی پرهیزکرده و با ارائه برنامه و اهداف خود، موجبات برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری را فراهم نمایند تا به یاری خدا اصلح ترین داوطلبان به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود فضاهای متعدد برای اطلاع رسانی و تبلیغات، با هر گونه توهین و رفتارهای نادرست انتخاباتی در رسانه ها، پیامک‌های تبلیغاتی و فضای مجازی به شدت برخورد خواهد شد.

حق لطفی با اشاره به در دسترس بودن مکان‌های مختلف تبلیغاتی اظهارداشت: در این دوره فضاهای مناسبی جهت معرفی و تبلیغ موثر کاندیداها فراهم است و اداره کل راه و شهرسازی نیز یک صفحه ویژه برای انتشار اخبار مربوط به انتخابات در سایت خود قرار داده است.

هفتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما