شناسهٔ خبر: 5917 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

آشوری خبر داد:

بهره‌برداري از نرم‌افزار موبايلی اطلاع‌رسانی وضعيت راه‌های كشور در ايام نوروز

علی اکبر عاشوری برنامه نرم‌افزار كاربردي ۱۴۱ ويژه تلفن های همراه وتبلت برای اطلاع‌رسانی تصويری آخرين وضعيت راه‌های كشور، توسط سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي تهيه و از ابتداي سفرهاي نوروزي در اختيار كاربران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، علي‌اكبر آشوري مدير مركز مديريت راه‌هاي اين سازمان با بيان اين مطلب افزود: نرم‌افزاركاربردي موبايلي وتبلت نسخه اندرويد كه با نام همراه ۱۴۱ عرضه شده است، داراي قابليت‌هاي متعددي براي دريافت اطلاعات توسط كاربران از جمله: نمايش دوربين‌هاي نظارتي بر روي نقشه، نمايش نقشه گرافيكي ترافيك راه‌ها،‌ نمايش مسير براي يك مبدا و مقصد تعريف شده به همراه تصاوير دوربين هاي آن مسير، آخرين  اطلاعيه‌ها و اخبار مركز مديريت راه‌ها و دريافت و ارسال نظرات كاربران است.

آشوري با اشاره به مشخصات فني نرم‌افزار يادشده گفت: نسخه برنامه +Android۴.o طراحي شده و براساس سايز صفحه نمايش ۴.۷ اينچ است كه اين برنامه هم از طريق شبكه هاي توزيع نرم افزار و هم از طريق سايت اينترنتي مركز مديريت راه‌هاي كشور به نشاني www.۱۴۱.ir و سايت سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي به نشاني wwww.rmto.ir قابل دريافت و دانلود توسط كاربران است.

مدير مركز مديريت راه‌هاي كشور اظهار كرد: به رغم اينكه اطلاع‌رساني بسيار محدودي براي نرم‌افزار يادشده انجام شده است، اما در آستانه سفرهاي نوروزي اين نرم‌افزار به صورت رايگان توسط كاربران  سايت مركز و سازمان مورد استقبال قرار گرفت و بيش از ۳ هزار كاربر براي دانلود آن اقدام كردند كه كماكان اين روند ادامه دارد بديهي است در اولين فرصت، نظرات و پيشنهادهاي ارسال شده توسط كاربران، كه قابليت اعمال داشته باشد، بر روي نرم‌افراز موصوف، پياده خواهد شد. /

نظر شما