شناسهٔ خبر: 59181 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

توزیع یک جفت لاستیک دربین بیش از ۲هزار دستگاه ناوگان استان اردبیل

علی رحمتی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع یک جفت لاستیک بین ۲هزار و۲۵۰دستگاه ناوگان دراستان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی با بیان اینکه این تعداد لاستیک بصورت سهمیه ودر مرحله اول توزیع شده است افزود: در راستای درخواست رانندگان مبنی بر توزیع لوازم یدکی از جمله لاستیک ۷هزار ثبت نام تاکنون انجام شده است که این درخواست‌ها به سازمان راهداری کشور ارائه و اعلام نیاز شده است لذا به محض اینکه سهمیه دوم از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت کشور اعلام شود بین مابقی رانندگان توزیع خواهد شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت : ۱۱هزار راننده با بیش از ۷هزار دستگاه کامیون در بخش حمل و نقل استان و نقل استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

رییس کمیته حمل و نقل ستادخدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه در ۶ماهه امسال بیش از ۲میلیون تن کالا و بار به سراسر کشور حمل شده است تصریح کرد:خوشبختانه با تلاش رانندگان سخت کوش وضعیت حمل بار در استان کاملا عادی و روان است، بطوریکه از روز اول مهر ماه بیش از ۹۰درصد بارها بدون هیچگونه مشکل و موانع به همه استان های کشور ارسال شده است.

نظر شما