شناسهٔ خبر: 59206 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سالن بنادر و دریانوردی استان برگزار شد

برگزاری سمینار نقش بانوان در کاهش تنش خانواده در بندر بوشهر

جلسه سمینار نقش بانوان در کاهش تنش خانواده در سالن جلسات برج اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی بوشهر ، فاطمه سجادی فر مشاور مدیرکل و مسئول امور بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت: به منظور تحکیم و حفظ  بنیان خانواده و همچنین افزایش سطح آگاهی و آموزه‌های بانوان این اداره کل ، سمیناری تحت عنوان " نقش بانوان در کاهش تنش در خانواده" در سالن جلسات برج بندر برگزارشد.

سجادی فر افزود: در این سمینار که با استقبال بانوان شاغل این اداره کل برگزار شد ملاکی از اساتید حوزه روانشناسی به بیان مطالب و راهکارهایی در باب نقش بانوان در ایجاد آرامش و ثبات و رفع تنش در خانواده پرداختند.

وی اضافه کرد: همچنین بمنظور مشارکت نفرات شرکت کننده و ارائه دیدگاه های آنان،  در انتهای سمینار گفتگوی آزاد و همچنین جلسه پرسش و پاسخ نیز انجام گرفت.

سجادی فر ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل بنادر و دریانوردی استان ، بیان کرد: امور بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با برنامه ریزی های سالانه خود موضوعات و متدهای متنوعی را در راستای هرچه بهتر شدن بازدهی بانوان در محل کار و همچنین در خانواده صورت داده که فراخور با مناسبت‌های مخلف به آنها جامع عمل می‌پوشاند.

 

نظر شما