شناسهٔ خبر: 59274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد

شناسایی ۱۱ محله در ستاد بازآفرینی شهری کرمان

محمد مهدی بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی کرمان گفت: ۱۱ محله در محدوده بافت فرسوده شهر کرمان که نیاز به بهسازی و نوسازی دارند شناسایی و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمان ، محمد مهدی بلوردی در خصوص حمایت‌های صورت گرفته در این بافت‌ها افزود: این حمایت‌ها با کمک فرمانداری ، شهرداری و معاونت عمرانی استانداری کرمان و نیز بخش خصوصی مانند مشاورین شهرسازی و انجمن‌های صنفی سازندگان و پیمانکاران جهت رغبت برای ساخت و ساز و آبادانی بافت فرسوده است.

بلوردی ضمن اشاره به به اینکه تا کنون ۳ محله به عنوان  طرح امید جهت بازآفرینی مصوب شده‌اند گفت : مطالعات‌بافت فرسوده ۴۱ شهر از ۷۰ شهر استان که دارای ۵۴۰۰ هکتار و ۸۸۰۰۰۰ نفر جمعیت می باشند انجام گرفته است.

وی با اشاره به پخش ۶ برنامه رادیو و تلوزیونی در خصوص اطلاع رسانی به مردم بیان کرد : موضوعاتی که در این زمینه اطلاع رسانی می شود شامل وام‌های مسکن است که بانک مسکن می‌دهد ، چه مسکن "یکم" برای کسانی که سپرده گذاری و واحدها را احداث یا خریداری می‌کنند و چه برای کسانی که بدون سپرده گذاری اقدام به ساخت و ساز می‌کنند.

نظر شما