شناسهٔ خبر: 59277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در ۶حوزه برگزار می‌شود

انتخابات نظام مهندسی رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت پنج شنبه ۱۲ مهر ماه هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در ۶ حوزه رای‌گیری برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، بهرام گسیلی رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان بیان کرد:بر اساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان کشور همزمان با سراسر کشور هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در سطح استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر و سالم این دوره، همچنین وجه ممکن، سعی کرده است مطابق برنامه زمان‌بندی نظام نامه انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها که از طرف وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است، اقدامات لازم را بموقع عملیاتی کند.

رئیس هیات اجرای انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل تصریح کرد: در همین راستا سعی شده است با اطلاع رسانی‌های به‌ موقع و هماهنگی‌های لازم، تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و اقدامات لازم عملیاتی شود.

گسیلی با بیان اینکه در این راستا برخی اقدامات انجام شده است گفت: تشکیل منظم جلسات هیات اجرایی، نظارت، رئیس و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و روسای هیات های اجرایی، نمایندگی های سازمان نظام مهندسی را در شهرستانها شاهد بودیم.

وی با قدردانی از همکاری خوب اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها، به عنوان هیات نظارت گفت: ثبت نام از داوطلبان، اخذ استعلامات لازم، انتشار اسامی نامزدهای واجد شرایط، انتشار شیوه نامه تبلیغات، تشکیل هیات‌های اجرایی فرعی برای هر یک از حوزه‌های رای گیری، مشخص کردن شیوه برگزاری انتخابات، اخذ نکته نظرات و پیشنهادات از اعضا سازمان و.... از دیگر اقدامات انجام شده برای برگزاری شایسته انتخابات این دوره است.

گسیلی بیان کرد: انتخابات در شش حوزه رای‌گیری و در شهرستان‌های اردبیل، پارسی آباد، مشگین شهر، خلخال و گرمی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات، انتخابات این دوره تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد و امید است بعد از پایان زمان برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های رای گیری، در اولین ساعات روز بعد از برگزاری انتخابات بتوانیم نتایج انتخابات را به اطلاع اعضا سازمان برسانیم.

این مسئول بیان کرد: اعضای سازمان با دست داشتن کارت ملی و کارت عضویت در روز رای گیری می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و به افزاد مورد نظر خود رای بدهند. گسیلی گفت: هماهنگی‌های لازم برای امنیت و انتظامات حوزه‌های رای‌گیری پیش بینی شده  که  ضرورت دارد با همدلی، همکاری و هماهنگی‌های لازم برای تامین امنیت بتوانیم انتخابات با شکوه و سلامتی را شاهد باشیم.

نظر شما