شناسهٔ خبر: 59290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان خبر داد

کسب رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی

حجت قربانی راد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی از کسب رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی ، حجت قربانی راد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی بیان کرد:همزمان با هفته دولت و در مراسم جشنواره شهید رجایی استان خراسان شمالی دستگاه‌های نمونه و برتر استانی معرفی شدندکه در ارزیابی عملکرد سال ۹۶ ، ۵۰ دستگاه از خراسان شمالی حضور داشتند.

وی افزود: این اداره کل  با توجه به اقدامات انجام شده و ارائه مستندات مربوطه در این ارزیابی در محور شاخص های اختصاصی (سقف امتیاز ١٠٠٠) موفق به کسب حدأکثر امتیازات یعنی  ١٠٠٠ امتیاز شد و حائز رتبه ۱و برتر شد و در محور شاخص‌های عمومی (سقف امتیاز۱۰۰۰)موفق به کسب امتیاز ۸۵۲/۹۹ شد.

قربانی راد اظهار داشت:همچنین براساس بررسی میزان اجرایی شدن بخشنامه رئیس جمهور محترم در اجرای میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی شایسته قدردانی شناخته شد.


گفتنی است جشنواره شهید رجایی هر ساله در سراسر کشور و در هفته دولت به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی در سطوح مختلف ملی، استانی و شهرستان برگزار می‌شود.

نظر شما