شناسهٔ خبر: 59295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قم تاکید کرد:

پیگیری و برخورد قانونی با بی‌اخلاقی انتخاباتی

حسن صبوری رییس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: نامزدهای هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با ارائه برنامه و اهداف خود بستر برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با شئون حرفه‌ای را فراهم نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری با اشاره به انجام تبلیغات داوطلبان انتخابات نظام مهندسی عنوان کرد: انتخابات نظام مهندسی مهم ترین عرصه حضور و مشارکت تشکل‌های‌ جامعه متخصصان و مهندسان کشوراست و به زودی شاهد بزرگترین انتخابات تخصصی در سطح استان هستیم.

وی افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی و ایجاد فضای دور از تشنج از طرف نامزدها به برگزاری انتخاباتی سالم کمک می‌کند. شایعه پراکنی، تهمت زنی و تخریب کردن بیشترین آسیب را به نامزدها و فضای انتخابات وارد می‌سازد و سبب خدشه دار شدن اعتماد عمومی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به در دسترس بودن مکان‌های مختلف و فضاهای متعدد تبلیغاتی خاطرنشان کرد: با هر گونه توهین و رفتارهای نادرست انتخاباتی در رسانه ها، پیامک‌های تبلیغاتی و فضای مجازی به شدت برخورد خواهد شد.

صبوری گفت: رای دهندگان باید بتوانند در فضای سالم و آرامی درباره نامزدها، برنامه و هدف‌های آنان تصمیم‌گیری کنند و اگر شاهد اختلاف و تخریب باشند، دیگر اعتماد آنان نسبت به مسئولان از میان می رود و شاهد ناهنجاری‌ها می‌شویم.

وی تصریح کرد:انتخابات باید بر محور برنامه‌ها، توانایی‌ها، توانمندی ها و ظرفیت ها صورت بگیرد تا اصلح ترین داوطلبان به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شوند.

رییس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قم در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره فضاهای مناسبی جهت معرفی و تبلیغ موثر نامزدها فراهم شده است و اداره کل راه و شهرسازی استان نیز یک صفحه ویژه برای انتشار اخبار مربوط به انتخابات در پورتال خود به نشانی www.qom.mrud.ir قرار داده است.

هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه سال جاری  از ساعت ۸ لغایت ۱۶ در دو حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

نظر شما