شناسهٔ خبر: 59302 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

قهرمانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در مسابقات آتش‌نشانی

قهرمانی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی اولین دوره مسابقات عملیاتی – ورزشی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرستان‌های چابهار و کنارک به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گفت: به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی اولین دوره مسابقات عملیاتی – ورزشی ایستگاه های آتش نشانی شهرستان های چابهار و کنارک با حضور ۵ تیم از ایستگاه های آتش نشانی شهرداری کنارک، سازمان منطقه آزاد چابهار، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حسین شهدادی افزود: این مسابقات بر اساس استانداردهای مسابقات جهانی آتش نشانان و امدادگران با هدف آشنایی آتش نشانان با آخرین متدها و روشهای عملیاتی – ورزشی استاندارد در دو ماده مسابقه امدادی و مسابقه آبرسانی در سطح و نشانه روی به سمت سیبل مقابل برگزار شد.

شهدادی در ادامه افزود: نکته حائز اهمیت در برگزاری این مسابقات انجام تمرینات مستمر مشترک جهت کسب آمادگی شرکت در این دوره از مسابقات است.

گفتنی است در پایان این مسابقات تیم آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی موفق به کسب مقام قهرمانی، تیم آتش نشانی نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار مقام دوم و تیم آتش نشانی منطقه آزاد چابهار در جایگاه سوم قرار گرفت.

نظر شما