شناسهٔ خبر: 59338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد

آغاز پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

انتخابات نظام مهندسی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و رییس دستگاه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از آغاز برگزاری انتخابات در امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ در استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و سهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، علیرضا مصطفی زاده اظهار داشت: این دوره انتخابات که در کشور به عنوان هشتمین دوره و در خراسان شمالی با عنوان پنجمین دوره برگزار خواهد شد هم اکنون در محل دانشگاه های پیام نور شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه و جاجرم در حال برگزاری است .

مصطفی زاده گفت: انتخابات از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت.

وی افزود : در این دوره انتخابات ۳۱ نفر نامزد واجد شرایط ثبت نام نمودند که پس از بررسی صلاحیت و بعضاً استعفا این تعداد به ۲۵ نفر رسیده و تعداد نامزدها در رشته‌های عمران ۱۵ نفر، معماری۴ نفر، تأسیسات برقی ۳ نفر و تأسیسات مکانیکی ۳ نفر می‌باشند .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و رییس دستگاه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پایان تصریح کرد: نتایج انتخابات نیز پس از شمارش آراء متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما