شناسهٔ خبر: 59339 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد؛

آمادگی راهداری استان برای جابجایی بسیجیان رزمایش محمد رسول الله

جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از تأمین ناوگان حمل و نقل نیروهای بسیجی استان برای حضور در رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در نشست هماهنگی رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله که با حضور مسئولان انجمن شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان و مسئولان شرکت‌ها برگزار شد، با اشاره به اینکه این اداره کل آمادگی کامل را برای جابه‌جایی بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش دارد، اظهار داشت: از آنجا که در مقطع کنونی کشور، دشمنان سعی بر ایجاد حواشی مبنی بر عدم امنیت در کشور هستند رزمایش بسیجیان استان با هدف نشان دادن اقتدار ایران اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به حمایت همه جانبه مجموعه حمل و نقل عمومی استان در مراسم ارتحال امام(ره)، اربعین حسینی و رزمایش های مشابه یادآور شد: انجمن صنفی حمل و نقل مسافر استان تمامی توان خود را در امر جابجایی نیروهای بسیجی در استان به کار خواهد بست.

پناهنده خاطرنشان کرد: تأمین حمل و نقلی در همایش های متعدد در سطح استان تاکنون به شکل مطلوبی انجام شده و در صورت ارائه آمار ناوگان مورد نیاز تأمین خواهد شد.

گفتنی است، رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول ا... دوازدهم مهرماه با حضور بیش از 20 هزار نیروی بسیجی از سراسر استان در استادیوم قدس همدان برگزار می‌شود.

نظر شما