شناسهٔ خبر: 59345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

پیشرفت ۹۷ درصدی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان

یعقوب حیدری مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان از پیشرفت ۹۷ درصدی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی گیلان، یعقوب حیدری مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به اینکه بیمارستان۹۶ تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵هزارو۲۶۰ متر مربع با زیر بنای ۱۲هزار و ۳۳۸متر مربع در۳ طبقه روی کرسی و با ظرفیت کلی ۱۳۷ تخت، از سال ۸۹ آغاز شده ودرحال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵  درصد در حال تکمیل است.

وی  افزود: در مصوب اولیه این پروژه ۹۶ تخت بوده که در طی دوران ساخت براساس نیاز شهرستان با ایجاد تغییرات در بخش های مختلف  به ۱۳۷ تخت افزایش یافت و با بهره برداری از آن نیازهای تخصصی شهرستان را تا سالیان سال تامین خواهد کرد.

این مقام مسئول افزود : همچنین بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان که در زمینی به مساحت ۱۸۳۶۵ متر مربع و با زیربنای ۱۷۵۰۱ مترمربع در چهار طبقه روی کرسی با ۹۷  درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی آن در حال اجراست ، دارای بخش‌هایی همچون اورژانس ، بخش بستری مردان و زنان ، اتاق‌های عمل ، جراحی عمومی ، آزمایشگاه ، مرکز رایانه عمومی ، رادیولوژی، نمازخانه ، ccu ،ICU، LDR ، CSR ، دیالیز و... می‌باشد.

وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه های بیمارستان لنگرود و لاهیجان را علاوه بر اعتبار ابلاغی سال ۹۷ به ترتیب ۵۰.۰۰۰ میلیون ریال و بیمارستان لاهیجان ۲۰.۰۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

 

نظر شما