شناسهٔ خبر: 59411 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد:

لزوم مديريت زمان و برنامه‎ريزی در اجرای پروژه فرودگاه کرمانشاه

فرودگاه کرمانشاه معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران در جريان بازديد از فرودگاه کرمانشاه بر زمانبندی درست و انجام بدون تأخير مراحل پروژه‌های عمرانی اين فرودگاه تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان کرمانشاه، غلامحسین باقریان در بدو ورود به این فرودگاه با حضور در پروژه و ارائه توضیحات توسط مدیرکل فرودگاه و پیمانکار در جریان روند اجرا و درصد پیشرفت پروژه های فرودگاه قرار گرفت.

وی سپس در جلسه ای با حضور مدیرکل فرودگاه، پیمانکار و مشاور پروژه و عوامل دست اندر کار ضمن بررسی دقیق روند پروژه و توضیحات حضار به بیان راهکارهای لازم به منظور تسهیل در انجام پروژه پرداخت و از پیمانکار و عوامل دست اندر کار پروژه خواست با برنامه ریزی هدفمند و مدیریت زمان با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما از هرگونه تاخیر و خلل در روند انجام پروژه جلوگیری کنند.

نشست با استاندار کرمانشاه در راستای زمانبندی چگونگی استفاده از باند دوم (باند اضطراری) و نیز بازدید از بخش های مختلف فرودگاه و دیدار با کارکنان  فرودگاه از دیگر برنامه های سفر باقریان به کرمانشاه بود.

گفتنی است در این بازدید محمدرضا زحمتکشان سرپرست اداره كل عمران و توسعه فرودگاه ها باقریان را همراهی می کرد.

نظر شما