شناسهٔ خبر: 59424 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌بینی تمهیدات امنیتی نرم‌افزاری و زیرساختی لازم در انتخابات نظام مهندسی

انتخابات رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: پیش‌بینی امنیتی لازم در حوزه فنی و زیرساختی انتخابات نظام مهندسی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، سیدحسن مومنی در حاشیه برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین اظهار داشت: نرم‌افزار احراز هویت این دوره از انتخابات بومی بوده و گزارش آنلاین از میزان مشارکت قابل رویت است.

وی بیان کرد: در حوزه نرم‌افزاری  نیز مباحث امنیتی رعایت و ۲ سرور به منظور عملکرد پشتیبانی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: در حوزه امنیت فنی و زیرساختی انتخابات نظام مهندسی تمهیدات و پیش‌بینی ‌های لازم اتخاذ شده است.

مومنی بیان کرد: ۱۶ سیستم در سطح استان به منظور احراز هویت رای‌دهنده‌ها مستقر شده که ۱۰ سیستم در قزوین و ۶ سیستم در شهرستان‌ها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بستر ارتباطی بین تمام شعب انتخابات و سیستم‌های مرتبط با سرور اصلی تحت وب بوده و مسائل امنیتی در نحوه ارتباط در این زمینه رعایت شده است.

نظر شما