شناسهٔ خبر: 59452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی مدیر کل راه و شهرسازی استان صورت گرفت:

اعلام نتایج هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

عبداله بهادری هشتمین دوره انتخابات هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در روز جمعه ۱۳ مهر ماه برگزار و نتایج آن اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،با اشاره به برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت این دوره از انتخابات در روز جمعه مورخ ۱۳ مهرماه ۱۳۹۷ در ۱۸ شهر استان برگزار شد و جمعا ۷۰۷۹  رای اخذ شده است.

 رئیس دستگاه نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران افزود : آرای اخذ شده با حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات شمارش شد و در نهایت نتایج شمارش آرا به شرح ذیل اعلام شد.

در رشته عمران : محسن قربانی با ۲۶۴۳ رای – سید حمیدرضا مسیبی با ۲۵۶۷ رای – علی محمدنیا اطاق سرا با ۲۵۴۳ رای – تورج نائیج پور با ۲۵۱۷ رای –حسین نعمتیان جلودار با ۲۴۳۵ رای – جلال نوراله زاده زواردهی با ۲۳۱۰ رای به عنوان اعضای اصلی گروه عمران و حمیدرضا سفیدگر بایی با ۲۲۹۲ رای به عنوان عضو علی البدل گروه عمران حائز بیشترین رای ماخوذه شده‌اند.

در گروه نقشه برداری : جواد مهجوریان نماری با ۲۴۹۳ رای به عنوان عضو اصلی و محسن اکبرزاده با ۲۰۱۴ رای با عنوان عضو علی البدل گروه نقشه برداری انتخاب شده‌اند.

در گروه ترافیک : فرشید رضا حقیقی با ۲۸۲۱ رای به عنوان عضو اصلی و نادعلی رمضانپور با ۲۵۳۷رای با عنوان عضو علی البدل گروه ترافیک انتخاب شده اند .

در گروه برق : محمد فیروزیان با ۲۸۱۵ رای و احمدرضا گران با ۲۵۰۰ رای به عنوان اعضای اصلی و مهرداد اسمعیلی با ۱۵۸۱ رای با عنوان عضو علی البدل گروه برق حائز بالاترین رای ماخوذه شده‌اند .

در گروه مکانیک : سیف اله علی نیا با ۲۶۷۳ رای به عنوان عضو اصلی و سید میراله حسینی با ۱۵۱۲ رای به عنوان عضو علی البدل گروه مکانیک انتخاب شدند .

در گروه معماری : سودابه مهری با ۳۰۸۲ رای - مهران فرصت با ۲۵۷۸ رای و مصطفی خاوری نژاد با ۲۲۹۱ رای به عنوان اعضای اصلی و علی اکبرزاده قربانی با ۱۴۹۱ رای با عنوان علی البدل گروه معماری حائز بالاترین رای ماخوذه شده‌اند .

در گروه شهرسازی : عادل منصور کیایی با ۱۶۳۶ رای با عنوان عضو اصلی و سید محمود میثاقی با ۱۴۱۹ رای به عنوان عضو علی البدل گروه شهرسازی دارای بیشترین رای از مجموع آرای ماخوذه شده و موفق شدند به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران راه پیدا کنند .

اعضای منتخب پس از دریافت حکم خود از سوی وزیر راه و شهرسازی به مدت ۳ سال هدایت سازمان نظام مهندسی استان را در مازندران بر عهده می‌گیرند .

باستناد مفاد ماده ۶۹ آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان بدینوسیله نتایج انتخابات هشتمین دورههیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران به شرح پیوست اعلام می‌شود:

شایان ذکر است وفق ماده ۷۰ آئین نامه مذکور مدت قبول شکایات مربوط به انتخابات تا ۵ روز بعد از اخذ رای می باشد و نتیجه قطعی پس از انجام رسیدگی به شکایات توسط هیات اجرایی و دستگاه نظارت استان و تائید آن توسط دستگاه نظارت انتخابات کشور و صدور اعتبار نامه اعضاء اصلی و علی البدل هیات مدیره سازمان استان خواهد بود.

عبداله بهادری ضمن تشکر از حضور اعضای سازمان دراین انتخابات اذعان داشت : امیدوارم از ظرفیت جامعه مهندسین در راستای پیشرفت و توسعه صنعت ساختمان در شهرهای استان به خوبی استفاده شود.

 

 

نظر شما