شناسهٔ خبر: 59453 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی مدیر کل راه و شهرسازی صورت گرفت:

اعلام نتایج انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر

نظام مهندسی رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات هشتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان بوشهر اظهار کرد: این انتخابات در مرکز استان و شهرستان‌ها در سلامت کامل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر ، رستمی با ابراز رضایت از میزان استقبال اعضای نظام مهندسی تصریح کرد: در مجموع یک هزار و چهارده نفر اعضای نظام مهندسی معادل ۲۰ درصد در انتخابات این دوره شرکت کردند.

وی یادآور شد: اعضای منتخب هشتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان بوشهر به مدت سه سال هدایت این سازمان را در استان بر عهده خواهند داشت.

در این دوره شش نفر در گروه عمران، سه نفر در گروه معماری و شهرسازی ، دو نفر در گروه تاسیسات ( یک نفر در رشته برق، یک نفر در رشته مکانیک،) به عنوان نفرات اصلی و برای هرکدام از این شاخه ها یک نفر علی البدل برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

براساس گزارش اداره کل راه و شهرسازی بوشهر نتایج آراء نامزدهای هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که روز گذشته (پنجشنبه دوازدهم مهرماه ) برگزار شد، به شرح زیر می باشد؛

در گروه عمران آقایان مسعود راویان با ۶۴۵رای ، سید سعید علم بلادی با ۶۳۱رای، خسرو علیپور ۵۵۲رای، جعفر زاهدی با ۵۴۷ رای ، حمیدرضا ظروفچیان با ۵۳۹ رای ، بهروز فرح شیرازی با ۴۵۴ رای،منتخب این گروه می‌باشند.

در گروه تاسیسات آقایان علیرضا سنایی دشتی با ۵۹۳ رای در رشته برق و حمید چمانی ریگ در رشته مکانیک با ۴۹۸ رای منتخب این گروه می‌باشند.

همچنین در گروه معماری و شهرسازی آقایان ابراهم سعدآبادی ۶۶۹ رای و احمد زارعی با ۳۷۶ رای و سید مرتضی غریب زاده با ۳۵۳ رای توانستند بیشترین آرا را کسب نمایند.  

 

نظر شما