شناسهٔ خبر: 59486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی استان بیان کرد :

مشارکت خوب مهندسان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان یزد

نقصان محمدی هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که روز پنجشنبه ۱۲مهر از ساعت ۹ و با یکساعت تمدید در یزد تا ساعت ۱۸ ادامه داشت، شاهد حضور پرشور مهندسان و متخصصان در این حوزه بودیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان یزد، نقصان محمدی با اشاره به نحوه برگزاری این انتخابات گفت: این دوره از انتخابات که به صورت الکترونیکی برگزارشد، رای دهندگان با کمال آرامش و دقت و به راحتی منتخبین خودشان را انتخاب کردند وبا برنامه ریزی خوبی که هیات اجرایی در این خصوص انجام داده بود خوشبختانه شاهد هیچگونه مشکلی دربرگزاری این انتخابات نبودیم.

مدیرکل راه وشهرسازی استان خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت مهندسان عضو نسبت به  دوره‌های قبل افزایش نسبی داشته و ما در این دوره از انتخابات ازمجموع ۶۴۸۲نفر اعضای واجد الشرایط اخذ رای، شاهد حضور ۱۴۴۲نفر از مهندسان و متخصصین دلسوز در این انتخابات بوده ایم که تقربیا گویای ۲۲/۵مشارکت مهندسان در این انتخابات بوده است.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات با خرسندی از حضور ومشارکت اعضای این سازمان دراین دوره از انتخابات ابراز امیدواری کرد اعضای منتخب، با برنامه ریزی و مدیریت مناسب می‌توانند درجهت بهبود ساخت و سازها، افزایش کیفیت ساختمان‌ها و توجه به تهیه طرح‌ها ،نقش سازنده و موثری داشته باشند.

محمدرضا نقصان محمدی ضمن تشکر ازاعضای هیات های نظارت واجرایی انتخابات و همچنین برخی کارکنان این اداره کل که دربرگزاری این دوره از انتخابات همکاری داشته‌اند گفت: مهندسان محترم می‌توانند جهت مشاهد نتایج آراء به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به آدرس www.Yazd.mrud.ir و شبکه‌های اجتماعی به آدرس @rudnews و سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد مراجعه نمایند.

نظر شما