شناسهٔ خبر: 59525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار اعضای كمیسیون ماده ۵ استان اصفهان با امام جمعه كاشان

دیدار اعضای كمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ضمن بازدید از شهر كاشان، با نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه كاشان دیدار داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی  اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان،حجت اله غلامی مدیركل راه وشهرسازی استان، امیر حسین رییسی مدیركل دفتر فنی استانداری، علی اكبر مرتضایی فرماندار شهرستان ، سعید ابریشمی راد شهردار كاشان و كلیه اعضای كمیسیون ماده ۵ استان صبح روز گذشته از موارد قابل طرح در كمیسیون ماده ۵ شهر كاشان بازدید کردند.

اعضای كمیسیون بعد از بازدید از شهر كاشان در دیدار با  آیت اله نمازی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه كاشان در دفتر ایشان حضور یافتند.

آیت اله عبدالنبی نمازی در جمع اعضای كمیسیون ماده ۵ استان گفتند: اقدامات انجام شده در جهت رفع امورات عموم توسط مسئولین صدقه جاریه است و امید است با تلاش همه مسئولان، ضمن رفع و رجوع مشكلات،زمین مصلی این شهر نیز به عنوان مكانی برای اجتماع عموم هرچه سریعتر اقدامات اولیه آن جهت واگذاری و احداث به نتیجه برسد.

مدیر كل راه وشهرسازی در ادامه بیان داشت: با عنایت به دستورات امام جمعه محترم درخصوص واگذاری زمین جهت احداث مصلی در شهر كاشان، طبق توافقات گذشته به تعهدات خود پایبند هستیم و بخش عمده ای از مشكلات واگذاری این اراضی مرتفع و امید است تا هرچه زودتر بتوانیم این مهم را در شهر كاشان به نتیجه رسانیم.

سپس غلامی در جلسه كمیسیون ماده ۵ شهر كاشان كه در محل شهرداری كاشان برگزار شد گفت: كمیته های كار كارشناسی در شهرستان باید بسیار قوی عمل شود تا موضوعات مطروحه در جلسات كمیسیون ماده ۵ استان قابل دفاع باشد.

وی با اشاره به تبصره ۳ ماده ۴۳ آیین نامه تهیه و تدوین طرح‌های شهری اظهار داشت: طبق این ماده باید جلسات كمیسیون ماده ۵ فقط در مركز استان در محل استانداری و یا راه و شهرسازی استان برگزار شود و لازم است تا در جلسات كمیته كار كارشناسی كه مقرر است در شهرستان‌ها انجام شود، تمامی اطلاعات از قبیل مستندات حقوق مكتسبه و ساخت وسازهای مجاور و اتفاقات رخ داده برای پلاك‌های مجاور طرح مورد نظر و به گونه‌ای قوی مورد بررسی قرار گیرد تا در جلسات رسمی كمیسیون ماده ۵ استان قابل دفاع باشد.

گفتنی است از جمله موارد دستور كار این جلسه، بررسی مطالعات و طرح تفكیكی كارخانه نساجی كاشان، احداث محور میانه ۲۴ متری كاشان و بررسی طرح تفصیلی بود.

نظر شما