شناسهٔ خبر: 59544 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی کشوری:

قیمت بلیت پروازهای اربعین حاصل توافق ایرلاین‌هاست/ تهران-نجف-تهران ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت پرواز تهران-نجف-نهران در ایام اربعین را ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این نرخ حاصل توافق ایرلاین‌ها بوده است.

رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در ارتباط با قیمت بلیت پروازهای اربعین گفت: نرخ اعلام شده حاصل توافق جلسه مشترک رییس سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین‌ها و توافق شرکت‌های هواپیمایی با یکدیگر است.

وی ادامه داد: قطعا ایرلاین‌ها در این توافق محاسبات خود را انجام داده و عوامل مختلف موثر در نرخ گذاری را در نظر گرفته‌اند.

جعفرزاده افزود: قیمت بلیت پرواز در ایان اربعین برای مسیر تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران به صورت دو طرفه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و به صورت یکطرفه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین پرواز مشهد-نجف-مشهد به صورت دو طرفه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و به صورت یکطرفه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت پرواز از سایر شهرها نیز مشابه قیمت پروازهای تهران است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برنامه‌ریزی برای فروش بدون مشکل بلیت‌های اربعین گفت: به زودی اسامی مراکز مجاز فروش پروازهای اربعین اعلام خواهد شد.

گفتنی است پیشتر محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نرخ پروازهای اربعین را دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرده و گفته بود: نرخ پرواز هوایی اربعین باید از سوی ایرلاین ها حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شود.

نظر شما