شناسهٔ خبر: 59677 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تحویل فاز یک مرکز کنترل ترافیک به شهرداری گلبهار

مرکز کنترل ترافیک مرکز کنترل ترافیک شهر جدید گلبهار با حضور کارشناسان شرکت عمران، مشاور پروژه و پیمانکار مربوطه به شهرداری این شهر واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، اولین مرکز کنترل ترافیک شهرهای جدید کشور و سومین مرکزدر استان خراسان رضوی که در هفته دولت به بهره برداری رسیده بود، امروز با حضور کارشناسان شرکت عمران، شهرداری، مشاور و پیمانکار پروژه رسما تحویل شهرداری گلبهار شد.

این مرکز توسط شرکت عمران شهر جدید گلبهار در فاز اول با ۴ دوربین نظارت تصویری و یک دوربین ثبت تخلفات با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال راه اندازی شده است.

 این مرکز پس از راه اندازی، پایش و فعالیت مستمر ترافیک شهری گلبهار را انجام داده و در فاز دوم این مرکز  بنا به نیاز شهر برای پوشش تکمیل تر اجرایی خواهد شد.

همچنین طی مراسمی با حضور امام جمعه، شهردار، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار مسجد محله ۱۱ که در هفته دولت افتتاح شده بود به امور مساجد این شهر تحویل شد.

مهندس گریوانی در این مراسم با اشاره به اینکه احداث و توسعه فضاهای فرهنگی که مصداق بارز آن مساجد هستند از برنامه های محوری این شرکت است افزود: تلاش داریم  مطابق با اهداف و برنامه ریزی هایی که در جهت توسعه گلبهار و همچنین بهره مندی مردم از فضاهای فرهنگی است نسبت به احداث یا واگذاری زمین جهت ساخت مساجد اقدام نماییم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۶ مسجد در محلات مختلف گلبهار احداث شده است و به مرور زمان همزمان با توسعه محلات با اولویت جمعیتی، شرکت عمران اقدام به احداث مساجد دیگر نیز خواهد کزد.

در این مراسم صورتجلسه واگذاری مسجد محله ۱۱ به امضاء حاضرین رسید ./

نظر شما