شناسهٔ خبر: 59700 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر عباس آخوندی به خراسان رضوی صورت می گیرد؛

افتتاح ۱۶ پروژه بازآفرینی در مشهد با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال

آخوندی سفر وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهر مقدس مشهد در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی ۱۶ پروژه بازآفرینی را در این شهر با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به مشهد مقدس سفرکرد و قرار است طی مراسمی با حضور وی، نمایندگان مجلس و استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی ۱۶ پروژه بازآفرینی در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر مشهد با اعتبار ۲۶۱ هزار و ۲۴۵ میلیون ریال افتتاح شود.  

احداث ۳ فضای آموزشی و فرهنگی، یک پروژه ورزشی، یک پروژه بهداشتی و درمانی، یک پروژه زیباسازی پارک، یک پروژه بهسازی و اجرای شبکه فاضلاب، ۲ پروژه بهسازی و بهبود معابر و ۷ پروژه برق و روشنایی و تقویت شبکه، ۱۶ طرحی است که در متراژ ۹۰۳۰ مترمربع و با اعتبار اعلام شده با حضور وزیر راه و شهرسازی در حاشیه شهر مقدس مشهد افتتاح خواهد شد.

عباس آخوندی در سفر خود به مشهد بعد از افتتاح پروژه‌های مذکور در جلسه‌ای با حضور استاندار و دیگر مسئولان استان خراسان رضوی در ساختمان استانداری شرکت خواهد کرد.

نظر شما