شناسهٔ خبر: 59716 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رحمتی خبر داد:

جابجایی بیش از ۹۸۹ هزار مسافر در استان اردبیل

علی رحمتی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۹۸۹ هزار مسافر توسط ۱۴۱هزار و۵۵۸ دستگاه ناوگان در ۶ ماهه نخست امسال از استان جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل،علی رحمتی در بازدید از پایانه مسافری اردبیل افزود: ۵۸ شرکت ،موسسه وشعبات مسافری در استان در این زمینه فعال است که فقط ۲۱مورد آن در مرکز استان مستقر می باشد.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل آمار رانندگان باری،مسافری،وانت بار و روستائی را برحسب حوزه فعالیتشان داخلی وبین المللی ۱۱هزار و ۳۶۵نفر برشمرد و گفت: در ۶ ماهه امسال برای ۲ هزارو ۲۸۵راننده کارت هوشمند صادر شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در مدت یاد شده از جابه جایی بیش از ۲میلیون تن کالا از استان به سراسر کشور خبر داد.

عضو شورای اداری استان با بیان اینکه تاکنون ۱۵۴هزارو ۸۳۳بارنامه صادر شده است گفت:گندم ،سیمان، سیب زمینی ،آب معدنی ،گازوئیل ،گوجه فرنگی، هندوانه و انواع آرد ده کالای عمده ای هستند که از استان حمل شده اند.

عضو شورای ترافیک استان تعداد شرکت های فعال حمل ونقل کالا و سیمان در سطح استان را ۸۷ شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان فقط ۳۱شرکت مربوط به مرکز اردبیل است که تابه امروز خوشبخنتانه به همت نیروهای پرتلاش این اداره کل وضعیت حمل کالا وبار در استان عادی و روان است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اهدای۳۳۱ عدد کلاه ایمنی ، ۲۲۹بسته چهارتایی شبرنگ مخصوص موتور سیکلت،۹۱ عدد چراغ قوه ، ۱۴۱عدد کپسول آتشنشانی و همچنین برگزاری ۱۷جلسه همایش آموزشی را از اقدامات مهم این اداره کل برای کاربران آسیب پذیر جاده ای در ۶ماهه امسال عنوان کرد./

نظر شما