شناسهٔ خبر: 59774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان کرد:

خسارت ۲۰۰۰میلیارد ریالی به راه‌های ارتباطی غرب مازندران

بازدید مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: براساس برآورده كارشناسان در پی جاری شدن سیل و ایجاد خسارات جدی به راه‌های ارتباطی غرب این استان ، بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال خسارت به جسم راه و ابنیه فنی وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران ، عبداله بهادری ضمن بیان این مطلب عنوان نمود: پس از وقوع سیل در غرب استان بلافاصله همکاران پرتلاش اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و دیگر دستگاه‌های امدادی با بسیج همه نیروها و به‌کارگیری همه امكانات در منطقه مستقر شدند و اقدامات به موقعی درخصوص بازگشایی راه‌ها و كمك به آسیب دیدگان انجام دادند.

مدیركل راه و شهرسازی استان در خصوص محور منطقه سه هزار تنکابن تصریح نمود: در پی جاری شدن سیل پل قدیمی روستای صادق آباد منطقه سه هزار تنکابن تخریب شده که با تلاش همکاران جهت تسریع در کار برای تردد وسایل نقلیه پل باکسی در حال اجرا می‌باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود : همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال بازدید از منطقه و برآورد نهایی خسارت وارده در اثر سیل به راه‌های ارتباطی و ابنیه فنی می‌باشند.

بهادری افزود : پل ماشالک در کمربندی نوشهر که یک باند آن در اثر سیل تخریب شده است توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کمک و تلاش سایر دستگاه‌ها در حال آماده سازی برای تردد در باند شمالی می‌باشد.

وی افزود :با بسیج همه نیروها و به‌ کارگیری همه امکانات در حال بازگشایی محورها و تلاش برای برقراری وضعیت مطلوب در منطقه هستیم.

بازدید از پل غریب و پل شیرود و پل گلیج بازدید از منطقه همت آباد ( جاده بین شیرود – رامسر ) پل تخریب شده روستای صادق آباد منطقه سه هزارتنکابن و مناطق سیل زده تنکابن ، عباس آباد ، نوشهر و رامسر از جمله مناطقی بودند که مورد بازدید مدیر کل راه و شهرسازی و هئیت همراه قرار گرفت .

گفتنی است جاری شدن سیل در هفته گذشته خسارات جدی به راه‌های ارتباطی غرب استان از جمله شهرهای رامسر ،  تنكابن ، عباس آباد و شهرستان نوشهر وارد نمود.

نظر شما