شناسهٔ خبر: 59789 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از خسارت وارده سیل به راه‌ها و ابنیه فنی استان گیلان

حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی طی سفر به استان گیلان با حضور در مناطق سیل‌زده از نزدیک در جریان  خسارات وارده به راه‌ها و ابنیه فنی استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، عبدالهاشم حسن نيا معاون وزير و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده  ،از تخصیص اعتبارات لازم جهت رفع خسارات وارده به راه‌ها و ابنیه فنی استان پس از برآورد دقیق کارشناسی خبر داد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و هیئت همراه در جریان این سفر از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان رودسر و نیز  از پل کیازنیک شهرستان املش که در اثر وقوع سیلاب تخریب‌شده بود بازدید کردند.

وي در ادامه سفر خود از راه‌ها و ابنیه فنی مناطق سیل‌زده شهرستان‌های فومن و رضوانشهر نیز بازدید کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در بخش دیگری از سفر خود طی نشست با مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ،دستور لازم مبنی بر رفع خسارات ناشی از بارندگی‌ها و سیل اخیر در استان را که خسارات قابل‌توجهی به راه‌ها و به‌ویژه ابنیه فنی وارد نموده را صادر كرد و خواستار رفع آسیب‌های وارده در حداقل زمان ممکن شد.

نظر شما