شناسهٔ خبر: 59791 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

۲۴ مهر با مشارکت راه‌آهن و بنادر رخ می‌دهد:

مانور مشترک حمل ریلی کانتینر در بندر رجایی

مرتضی علی احمدی با همکاری شرکت راه‌آهن و سازمان بنادر و دریانوردی، مانور مشترک حمل کانتینر ریلی در بندر شهید رجایی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید مرتضی علی احمدی، مدیرکل بازرگانی و بازاریابی با اعلام این خبر گفت: این مانور با حضور مدیرعامل راه‌آهن، مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی، رئیس‌کل گمرک و مدیران شرکت‌های بخش خصوصی۲۴ و ۲۵ مهرماه در بندر شهید رجایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مانور با مدیریت اداره کل امور لجستیکی و حمل‌ونقل چندوجهی، سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل بازرگانی و بازاریابی شرکت راه‌آهن، برگزار و اهدافی چون ارزیابی و شناسایی فرآیندها، کارسنجی و آسیب‌شناسی حمل بار کانتینر از مرحله ورود به بندر شهید رجایی تا خروج از آن در این مانور دنبال می‌شود.

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی یادآور شد: همچنین در این مانور، سنجش نقش زمانی ذی‌نفعان (گمرک، استانداردسازی، قرنطینه، بهداشت و...) و تنظیم نقشه راهکارهای پیش روی توسعه حمل ریلی در بندر شهید رجایی بررسی می‌شود و شاخص‌های عملکردی(KPI) تعیین خواهد شد.

به گفته ‌احمدی از نتایج برجسته و اقدامات سازنده این مانور، شفاف‌سازی وظایف و حدود و اختیارات ذی‌نفعان، افزایش آمادگی خدمات بهتر سازمان‌های مربوطه و شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء سهم ریلی کانتینری است.

نظر شما