شناسهٔ خبر: 59803 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد:

آخوندی خواستار طرح ادعای يك نماينده در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شد/ مجرم را به دادگاه صالح برای محاکمه و مجازات معرفی كنيد

علی لاریجانی وزیر راه و شهرسازی طی ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به اظهارات کذب نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درخصوص دارایی‌های وی و مالکیت چندین شرکت راهسازی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به اظهارات کذب آقای نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درخصوص دارایی‌های وی و مالکیت چندین شرکت راهسازی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شد.

جناب آقای دکتر لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

اخیرا ویدئویی توسط کانال تلگرامی رو در رو در سایت اینترنتی آپارات از آقای نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی به آدرس https://www.aparat.com/rudarru انتشار یافته است. این کانال سایت اینستاگرامی به آدرس https://www.instagram.com/rudarru / دارد که این ویدئو را بر روی آن نیز انتشار داده است. وی در این ویدئو مدعی شده و این اتهام به اینجانب عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی وارد ساخته که دارای شرکت‌های راهسازی هستم و خودم با خودم پیمان می‌بندم.

با توجه به اینکه وی نماینده مجلس شورای اسلامی و فرد شناخته‌ شده‌ای است و سخن وی به عنوان نماینده مردم پژواک گسترده دارد، یا باید این موضوع را اثبات کند و یا آنکه حضرتعالی بفرمایید موضوع در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان طرح و بررسی و وی به جرم نشر اکاذیب، افترا و تشویش افکار عمومی به دادگاه صالح برای محاکمه و مجازات معرفی شود.

اینجانب مدعی هستم که نه شرکت راهسازی دارم و نه حتی مالک یک سهم در یک شرکت راهسازی هستم و گفته وی کذب محض، افترا و تشویش افکار عمومی است. با توجه به اثر تخریبی که اینگونه اظهارات کذب و افترا بستن به مسئولان بر حیثیت اجتماعی و سیاسی اینجانب و هم بر روان و اعتماد عمومی مردم به مسئولان نظام دارد، تسریع در رسیدگی قضائی و اعلام عمومی نتیجه موجب امتنان خواهد بود.

عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی

نظر شما