شناسهٔ خبر: 59804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

بارگیری نهاده‌های دامی از بندر امام به اردبیل

جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:نهاده‌های دامی و کود شیمیایی از بندر امام به مقصد اردبیل درحال بارگیری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،علی رحمتی در جلسه شرکت‌های حمل و نقل استان گفت:با بیان اینکه ۶۰دستگاه ناوگان جهت حمل این نهاده‌ها فردا ۲۲ مهرماه عازم بندر امام خواهد شد افزود: برای این ناوگان لاستیک نیز تامین شده و در اختیار رانندگان سخت کوش قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل فعالیت ۱۱هزار و ۳۶۵ نفر راننده با بیش از ۷ هزار دستگاه کامیون در ناوگان باری را یادآور شد و گفت:در شش ماهه امسال برای ۲ هزارو ۲۸۵راننده کارت هوشمند صادر شده است.

عضو شـورای اداری استان اردبیل با اشاره به جابجایی بیش از ۲میلیون تن کالا از استان به سراسر کشور در شش ماه اول سالجاری گفت:تا پایان روز بیستم مهرماه سالجاری ۱۸ هزارو ۳۰۰ برگ بارنامه صادر و ۲۵۱ هزارتن کالا و بار نیز توسط رانندگان سخت کوش به مناطق مختلف کشور حمل شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون ۱۵۴هزار و ۸۳۳ برگ بارنامه صادر شده است،گندم ،سیمان، سیب زمینی ،آب معدنی ،گازوئیل ،گوجه فرنگی، هندوانه و انواع آرد را ده کالای عمده حمل شده از استان بیان کرد.

عضو شورای ترافیک استان تعداد شرکت‌های فعال حمل و نقل کالا و سیمان در سطح استان را ۸۷ شرکت عنوان کرد و افزود: با تلاش فعالان خستگی ناپذیر بخش حمل ونقل و رانندگان سخت کوش وضعیت حمل و نقل کالا و با در استان کاملا عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در راستای حل مشکلات رانندگان در زمینه لوازم یدکی از جمله لاستیک تاکنون بیش از ۵ هزار و ۱۹۶ حلقه لاستیک دربین ناوگان باری و اتوبوسی استان توزیع شده است.

علی رحمتی نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل را خاطرنشان کرد و از رانندگان پرتلاش خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه های ۱۴۱،شهراه،نمایندگی‌های مستقر در شهرک حمل و نقل، پایانه‌های شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹-۰۴۵جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

نظر شما