شناسهٔ خبر: 59814 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام كرد:

گزارش اوليه سانحه اتوبوس در محور سعادت‌شهر – شيراز

تصادف با نهایت تأسف و تأثر حادثه واژگونی اتوبوس در كیلومتر ۳۵ محور سعادت شهر - شیراز ۵:۳۸ بامداد امروز، منجر به جان باختن ۵ نفر و مجروح شدن ۱۶ نفر از مسافران (عمدتا سطحی تا شدید)شد و موجب تألم  هم‌وطنان عزیز گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهران قربانی نماینده تام‌الاختیار این سازمان در ایمنی راه و حمل‌ونقل در خصوص علت وقوع این حادثه گقت :بر اساس گزارش اولیه كارشناسی از این سانحه، بی‌احتیاطی راننده اتوبوس و عدم توجه به جلو ناشی از یکی از دو عامل محتمل خواب‌آلودگی  مستولی شده به راننده یا حواس پرتی لحظه ای راننده ، اتوبوس از مسیر اصلی خارج و ضمن عبور از حاشیه سمت چپ جاده و عبور از رفوژ عریض میانه وسط راه به سمت چپ لاین مقابل، منحرف و در منتهی الیه پارکینگ باند مقابل بزرگراه شانه آسفالته به پهلو راست (سمت شاگرد) واژگون می‌گردد.

گفتنی است بررسی دقیق تر سانحه با حضور مسئولین دستگاه‌های ذی‌ربط در دست انجام بوده و با نهایی شدن نتایج، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس، معاونین و كاركنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این سانحه را به خانواده‌های داغدار و بازماندگان مسافران، تسلیت عرض نموده، و از درگاه پروردگار سبحان، برای جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شكیبایی و تندرستی مسئلت می‌نماید.

نظر شما