شناسهٔ خبر: 59832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان مطرح کرد:

حفظ امنیت جاده‌ها در دستان راهداران و نیروی انتظامی

جلسه داریوش باقر جوان در نشستی که جهت گرامیداشت هفته ناجا و حافظان امنیت برگزار شد حفظ امنیت جاده‌ها را در دستان راهداران و نیروی انتظامی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان به‌اتفاق هیئت همراه نشستی جهت گرامیداشت هفته ناجا و حافظان امنیت برگزار کردند.

در این نشست سردار ملکی عنوان کرد: بهترین استان از نظر امنیت جاده‌ها استان هرمزگان می‌باشدکه این امر بیانگر تعامل و همدلی نیروی انتظامی با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان محقق شده است که با پیش‌برد استان موجب ثبت کارنامه خوبی در بین استان‌های کشور شده است.

وی اظهار داشت:دست اندرکاران صنعت حمل و نقل فراخوان و آمادگی مقابله با مشکلات احتمالی را داشته باشند. و نگاه ویژه‌ای به آسیب‌های احتمالی درمورد مشکلات بیان شده رانندگان در خصوص لاستیک داشته باشند و در همین جا اعلام میکنم که نیروی انتظامی با تمام قدرت با افراد متخلف که رانندگان زحمتکش را تشویق به هرج و مرج و قانون‌گریزی می‌کنند برخورد جدی خواهیم داشت.

سردار ملکی فرمانده انتظامی استان در این نشست عنوان کرد همیشه در حوزه راه‌ها گشت انتظامی حضور خوبی داشته و بطور جد به وظایف خود که حفظ امنیت جاده‌ها می‌باشد عمل خواهد کرد.

وی به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان اطمینان خاطر داد که خادمان نیروی انتظامی را از خود بدانند زیرا این سبز پوشان همیشه در کنار خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواهند بود.

در ادامه باقرجوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هفته ناجا را تبریک و از سرهنگ اسفندانی فرمانده قرارگاه پلیس راه بدلیل ایجاد امنیت توسط سفید پوشان که امنیت بسزایی را در بحث ایمنی با امکانات کم و اثربخشی زیاد در جاده‌ها استان در این مدت با تعامل خوبی با این اداره کل داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ اسفندانی فرمانده پلیس راه استان درادامه گفت:اگر همکاری و همیاری راهداری و حمل و نقل نباشد پلیس راه به هیچ وجه نمی‌تواند کاری را پیش ببرد.

وی در ادامه گفت جا دارد برای مردمی که لایق و شایسته خدمت هستند وقت بیشتری گذاشته شود و در بحث هوشمندسازی جاده‌ها با تعامل و همدلی راهداری و پلیس راه دست به دست هم به ارائه خدمت در جاده‌ها بپردازند تا بتوانند شاهد کاهش تلفات در جاده‌ها و نقش آفرینی بسزایی در نجات هموطنان خونگرم و عزیز داشته باشند.

نظر شما