شناسهٔ خبر: 59847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی صورت گرفت:

برگزاری چهارمین جلسه بررسی موضوعات گلستان شهر بجنورد

جلسه سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت:چهارمین جلسه بررسی موضوعات گلستان شهر بجنورد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، جواد عمادیان‌فر اظهار داشت:این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ،مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بحث مسکن مهر در محل گلستان شهر بجنورد روز یکشنبه مورخ ۲۲ مهر ۹۷ برگزار شد.

وی افزود:جلسه مذکور در خصوص تحویل گلستان شهر به شهرداری بجنورد و شروع اقدامات اجرایی توسط شهرداری و همچنین رسیدگی به برخی مشکلات پروژه‌های مسکن مهر از جمله پروژه مسکن مهر خیرین مسکن ساز،پروژه مسکن مهر کاواک ایستا و غیره بوده است.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی هدف از تشکیل این جلسه و گردهمایی را رفع موانع و مشکلات برای فراهم نمودن امکانات جهت نشاط و شادابی در بین ساکنین مسکن مهر گلستان شهر بجنورد ذکر کرد.

لازم به یادآوری است سهم استان خراسان شمالی در مسکن مهر ۲۴ هزار واحد است که از این میزان ۱۹۸۷۶ واحد به بهره‌برداری رسیده است و ۴۱۲۴ واحد مسکن مهر در استان باقی مانده است.

نظر شما