شناسهٔ خبر: 59902 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد:

اعلام آمادگی راهداری هرمزگان جهت استقبال از فصل بارندگی

میرداد میردادی میرداد میردادی گفت : جلسه اتاق فکر با هدف بهبود وضعیت راهداری ، بررسی راهها و رفع نقاط حادثه خیز با مشارکت فعالانه همکاران در تبیین و پشتیبانی فکری در حوزه معاون راهداری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان ، میرداد میردادی گفت : جلسه اتاق فکر با هدف بهبود وضعیت راهداری ، بررسی راه‌ها و رفع نقاط حادثه خیز با مشارکت فعالانه همکاران در تبیین و پشتیبانی فکری در حوزه معاون راهداری تشکیل شد .

معاون راهداری در این جلسه گفت: حوزه راهداری در انجام امورات جاده‌ای جهت ایمنی راه‌ها باید یک قدم جلوتر باشد تا بتوانیم وضعیت بهتری برای محورها در استان ایجاد کنیم.

وی افزود : ارتقاء هر چه بیشتر سطح جایگاه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیازمند بهره‌گیری مناسب از توان فکری و مشارکت فعالانه همکاران برای رفع چالش ها و معظلات موجود در حوزه راهداری است.

میردادی خاطرنشان کرد : با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی و نزولات آسمانی انجام امورات محوله راهداری از اهمیت  زیادی برخوردار است و تاکید کرد همکاران با آمادگی کامل به استقبال فصل بارندگی بروند.

وی در ادامه تاکید کرد : هر چه سریعتر عملیات تنقیه و لایروبی همه پل‌های بزرگ و کوچک استان به اتمام برسد تا در صورت بارش‌های شدید و سیلابی شدن رودخانه امکان تخلیه سریع سیلاب ها در بستر رودخانه ها فراهم شود.

گفتنی است در پایان این جلسه مصوبات جمع بندی و اجرای آن در دستور کار راهداری قرار گرفت که یکی از مصوبات این نشست تشکیل کمیته فنی ، پیگیری و اجرایی پیگیری امورات راهداری در خصوص رفع هر چه سریعتر مشکلات جاده‌ای بود که مقرر شد هر ماه این جلسه برگزار شود.

نظر شما