شناسهٔ خبر: 59924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت:

بازدید از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه

جلسه عبدالهاشم حسن‌نيا معاون وزير و رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور در بازديد از پايانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از نزديك در جريان خدمات‌دهی به زائرین قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان ، در راستای ارتقاء خدمت رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در اربعین حسینی از وضعیت عملیات عمرانی و زیرساختی راه‌ها و بهسازی و نگهداری جاده‌های منتهی به مرز از پایانه‌های مرزی، عبدالهاشم حسن نیا از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و روند وضعیت مسیرهای خروج زائرین اربعین حسینی بازدید كردند و ازنزدیك در جریان خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف در این پایانه‌ها و امكانات رفاهی موجود جهت تردد زائرین قرار گرفتند.

معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور در چذابه، از رشد ٢٨درصدی صادرات كالا در شش ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود:در سال جاری بیش از ١٩٦هزار نفر از پایانه چذابه به كشور عراق تردد نموده‌اند.

 حسن نیا ضمن تقدیر و تشكر از كلیه زحمات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در بهسازی،نگهداری راه و ابنیه،نصب علائم،خط كشی و همچین آمادگی پایانه‌های مرزی بر ارتقاء مولفه‌های ایمنی و مدیریت بازگشت زائرین عزیز در جاده‌ها تاكید نمودند.

در این سفر دغاغله مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ، معاون وزیر را همراهی کردند.

نظر شما