شناسهٔ خبر: 59940 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان مطرح کرد:

احداث دفترنمایندگی ابهر از اولویت‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان است

حسن مجتبی زاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان دربازدید از دفاترنمایندگی شهرستانهای ابهر،خرمدره وخدابنده گفت: خرید زمین مناسب جهت احداث دفترنمایندگی ابهر از برنامه و اولویت‌هایی است که هیات مدیره دوره هفتم با جدیت آن را پیگیری می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان دربازدید از دفاترنمایندگی شهرستان‌های ابهر،خرمدره و خدابنده گفت: خرید زمین مناسب جهت احداث دفترنمایندگی ابهر ازبرنامه و اولویت‌هایی است که هیات مدیره دوره هفتم با جدیت آن را پیگیری می‌کند.

حسن مجتبی زاده با اعلام اینکه دفاتر نمایندگی شهرستانهای خرمدره وخدابنده درحال احداث هستند ،افزود: احداث دفاتر نمایندگی شهرستانهای خرمدره و خدابنده در مراحل انجام است و با رایزنی‌های بعمل آمده با شهرداری وهمچنین اداره کل راه وشهرسازی درحال بازدید از زمین های پیشنهادی در شهرستان ابهر هستیم تا ساختمانی در خورمهندسین این شهرستان احداث کنیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان دراین بازدید تاکیدکرد: هدف از تاسیس دفاترنمایندگی شهرستانها جذب مهندسان بومی دارای پروانه اشتغال به کار، اشتغالزایی مهندسان جوان و تسریع در ارائه خدمات فنی و مهندسی به مردم منطقه است.

وی افزود: ساختمان دفتر نمایندگی شهرستان خرم دره واقع درخرم دره خیابان امام خمینی جنب شورای اسلامی شهردر زمینی به مساحت ۸۸.۳۹متر مربع در دست احداث می باشد که پس از اخذ سند مالکیت ۶دانگ و پروانه ساختمانی که با وجود سختی‌ها و موانع پیشرو حدود ۲ سال بطول انجامید با همت هیئت مدیره دوره هفتم درسال ۱۳۹۶ بودجه‌ای برای شروع عملیات در مجمع عمومی سازمان مصوب شد و خوشبختانه در ابتدای سال ۱۳۹۷ دستور شروع عملیات ساختمانی این دفتر نمایندگی صادر شد و همچنین موافقت احداث دفترنمایندگی خدابنده نیز درسال ۹۷ ازسوی هیات مدیره صادرشده است واکنون مراحل اجرایی پروژه درحال انجام است.

مجتبی زاده همچنین تصریح کرد: آشنایی عامه مردم به ضرورت استفاده از مهندسین متخصص در حوزه ساخت و ساز، آموزش عمومی و ترویج رعایت اصول و مقررات ملی ساختمان از مهم ترین محورهای تشکیل این نمایندگی‌ها است.

نظر شما