شناسهٔ خبر: 59951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خبر داد؛

آماده باش ۸۰ اكیپ راهداری برای خدمت رسانی به زائرین اربعین

راهپیمایی اربعین معاون راهداری اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آماده باش ۸۰ اكیپ راهداری در سراسر محورهای مواصلاتی استان اصفهان برای خدمت رسانی به زائرین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه با اشاره به پیش رو بودن سفرهای اربعین حسینی و افزایش تردد در محورهای مورد نظر اظهار كرد: برای تامین امنیت و ایمنی جاده های استان اصفهان بیش از ۴۰۰ راهدار آماده خدمت رسانی به زوار كربلا هستند.

وی با بیان اینكه در ماه های اخیر نقاط پرتصادف در مسیرهای تردد زائرین شناسایی شده است، گفت: برای به حداقل رساندن حوادث در این محورها نسبت به آشكارسازی نقاط پرتصادف با اجرای عملیات خط كشی و نصب تابلو، علائم و تجهیزات ایمنی و شیار لرزاننده جهت آرام سازی ترافیك در محورهای مورد نظر اقدام شده است.

دادخواه با اشاره به همكاری های اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان  و پلیس راهور خاطرنشان كرد: ۸۰ اكیپ راهداری با تجهیزات كامل با هماهنگی پلیس برای تامین امنیت وایمنی زائران حسینی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان مستقر شده اند.

معاون راهداری اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تاكید كرد: با توجه به اینكه مسیر اصلی تردد زائرین اربعین حسینی از  اصفهان- خرم آباد- است، تمركز نیروهای راهداری براین محور بیشتر است.

وی مهران را نزدیك ترین مرز برای زائرین اصفهانی معرفی و تصریح كرد: پیش بینی می شود بیشترین مسافرین اصفهانی از مرز مهران به كربلا عزیمت كنند.

 اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان به عنوان رئیس كمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی، طرح خدمت رسانی متمركز به زوار اربعین را همزمان با سراسر كشور از اول آبان ماه آغاز خواهد كرد.

نظر شما