شناسهٔ خبر: 59980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزير كشور و هيئت همراه صورت گرفت:

بازديد از محور ارتباطی ايلام- مهران(محور اربعين)

بازدید رحمانی فضلی وزیركشور وهیأت همراه از محور ارتباطی ایلام- مهران (محور اربعین) و پروژه های راهسازی این مسیر بازدید كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام در این بازدید كه استاندار ایلام ، مدیركل راه وشهرسازی استان و جمعی از مدیران و مسئولان كشور و استان حضور داشتند،  آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی بزررگراه ایلام- مهران بررسی شد و اقدامات باقی مانده تشریح شد.

مدیركل راه وشهرسازی استان در این بازدید گفت: از ورودی شهر ایلام(پل ارغوان) تا خروجی شهر مهران (پل زائر) ۱۰۲كیلومتر می‌باشد كه تا كنون ۸۲كیلومتر از این مسیر به صورت چهار بانده (بزرگراه) زیر بار ترافیك قرار گرفته است و ۲۰كیلومتر دیگر نیز به صورت سه خطه و دو خطه می‌باشد كه اصلاحات و ایمنی لازم در این قسمت نیز صورت گرفته و عملیات چهار بانده شدن این ۲۰كیلومتر باقیمانده نیز در دست اجرا است كه احداث تونل و پلهای بزرگ و ۸كیلومتر باند برگشت منطقه كنجانچم در این قسمت قرار داشته كه نیاز به زمان بیشتری دارد.

كاظمی یادآور شد كه محور مهران تا پایانه مرزی نیز ۱۱كیلومتر بزرگراه است كه در سالهای گذشته به بهره برداری رسیده است.

وی خاطر نشان كرد با تلاش شبانه روزی كه در این مجموعه (مسئولان، كارفرما و پیمانكاران) به انجام رسیده است به حول و قوه الهی مشكل خاصی در زمینه تردد به مرز مهران در مسیرهای مختلف استان ایلام وجود نداشته و آماده استقبال از زائرین عزیز اربعین حسینی (ع) می‌باشیم.

نظر شما