شناسهٔ خبر: 60051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

بروزرسانی ۹۰درصد ماشین آلات راهداری برای اجرای طرح زمستانی

علی رحمتی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان از بروز رسانی ۹۰درصد ماشین آلات راهداری برای اجرای طرح زمستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ، علی رحمتی در بازدید از اداره ماشین آلات گفت:اکیپ‌بندی‌های لازم در این زمینه انجام و ۹۰درصد ماشین آلات نیز بروزرسانی شده است تا در انجام ماموریت‌های زمستانی با مشکلی روبرو نشویم.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود:بیش از ۷۰درصد نمک مورد نیاز از معدن زنجان و سراب بارگیری شده ومابقی خریدها نیز تایک ماه اینده به انجام رسیده و در انبارها ذخیره سازی خواهد شد.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفر استان به شرایط سردسیری و صعب العبور بودن گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت:هرچند طرح راهداری زمستانی از اوایل دی ماه همزمان با هفته حمل ونقل و روز راهداری در کشور شروع می شود اما ما دراستان اردبیل این طرح را از اواسط پاییز با توجه به شرایط جوی استان شروع میکنیم و تا اردیبهشت ماه نیزادامه پیدا می‌کند.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان تصریح کرد:همچون سال‌های گذشته نیروهای راهداری استان اردبیل در طول اجرای این طرح،با استقرار در جاده‌های مواصلاتی و گردنه‌های صعب العبور وهمچنین راهدارخانه‌های ثابت و سیار تلاش می‌کنند با روحیه جهادی و انقلابی به هموطنان خدمت کنند.

نظر شما