شناسهٔ خبر: 60095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مدیریت حراست اداره کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد :

عملکرد یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان مرکزی قابل تقدیر است

جلسه سید سعید محمدی در جلسه هم اندیشی که با حضور اعضای یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی استان تشکیل شد با تبریک دریافت رتبه دوم کشوری این یگان از عملکرد آنها قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ، در جلسه‌ای که به منظور هم اندیشی یگان حفاظت از اراضی و حراست اداره کل تشکیل شد،محمدی گفت: یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی در سال ۱۳۹۴همزمان با سراسر کشور با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی تشکیل شد و یکی از نشانه‌های ادای حقوق شهروندی است.

وی ضمن قدردانی از فرمانده یگان،سرهنگ مرادی و نیروهای تحت سرپرستی ایشان به جهت کسب مقام دوم کشوری ، در خصوص برخورد با متصرفین راهکارهای لازم را گوشزد نمود.

نحوه برخورد با معارضین (عدم درگیری فیزیکی) ، عدم ارائه هرگونه اطلاعات اراضی به افراد ناشناس ، حفظ اسناد و مدارک مربوط به اراضی دولتی ، هماهنگی با روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص ماشین الات مورد نیاز جهت تخریب اراضی تصرفی ، حفاظت از ماشین آلات در اختیار یگان حفاظت ، سرکشی مستمر و روزانه از اراضی دولتی خصوصا در ایام تعطیلات رسمی اهم موضوعاتی بود که در جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

نظر شما