شناسهٔ خبر: 60110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست راه وشهرسازی استان صورت گرفت:

بازدید از دو پروژه راه روستایی استان گیلان

راه روستایی سرپرست راه وشهرسازی گیلان با هدف بررسی و روند پیشرفت اجرائی از پروژه راههای روستایی دیلمان-آسیابر –اسطلخ کوه و پشت کلا-ناش -اسطلخ کوه شهرستان‌های سیاهکل و رودبار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان ، علی خاوری سرپرست  اداره کل راه و شهرسازی گیلان در جریان بازدید روز جمعه که مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی هم ایشان را همراهی می‌کرد ، به بازدید از پروژه‌های راه‌های روستایی شهرستان سیاهکل و رودبار پرداخت.

در این بازدید محسن عادلی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با ارائه گزارشی ، از پیشرفت ۶۰درصدی پروژه راه روستایی دیلمان-آسیابر-اسطلخ کوه که در شهرستانهای سیاهکل و رودبار واقع شده است خبر داد و گفت : این پروژه که به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۵میلیارد ریال در حال انجام است ، تاکنون عملیات تثبیت ۸ کیلومتر آن انجام شده، و عملیات زیرسازی ۶کیلومتر باقیمانده نیز به اتمام رسیده و آماده تثبیت ... می باشد.

وی همچنین اضافه کرد : عملیات تثبیت و آسفالت پروژه پشت کلا-ناش –اسطلخ کوه شهرستان رودبار به طول ۱۰ کیلومتر  و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در حال انجام است که تاکنون عملیات تثبیت و آسفالت ۶کیلومتر  آن به پایان رسیده است.

نظر شما